خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

مولدسازی، رفع کننده بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۲۴

وزیر آموزش و پرورش: مولدسازی، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می‌کند وآموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی در نشست صمیمانه با اعضای شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: کمبود معلم و فضای آموزشی، پست‌های ترکیبی، مشکل مالی، مسائل کلان تعمیرات و تجهیزات و ... در آموزش و پرورش از گذشته تاکنون بوده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در درون مجموعه حل می‌شوند و نباید دنبال راه حل از بیرون بگردیم، پیش فرض ما باید این باشد که منِ مدیر و رئیس باید خودم به دنبال حل همه این مشکلات باشم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به یک بلوغ مدیریتی دارد نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است، معیار‌های جاری بسیاری از مشکلات را حل نمی‌کند، مسائل را باید عمقی نگریست، از ظرفیت شورا‌ها می‌توان برای رفع مشکلات بهره برد و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مولدسازی حل می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه کیفیت آموزشی مهمترین چالش است، گفت: ما هم کار فرهنگی داریم و هم خدمت فرهنگی، اردو، کانون، کتاب، مربی، مشاوره همه این‌ها خدمات فرهنگی هستند نه کار اصیل فرهنگی.

وی تصریح کرد: رتبه بندی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی اجرا شد، معتقدیم اگر حال معلم خوب باشد حال آموزش و پرورش خوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز