خبرگزاری کار ایران

تصویب طرح خرید و نصب دستگاه های آب شیرین کن برای روستا نوق خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۲۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در سفر به شهرستان بجستان و طی نشستی با مدیران و برخی از اهالی روستای نوق این شهرستان طرح خرید و نصب دستگاه های آب شیرین کن برای روستا نوق شهرستان بجستان را مصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسین امامی در این نشست اظهار کرد: با خرید و نصب دستگاه های آب شیرین کن مردم روستای نوق از نعمت آب شرب شیرین برخوردار خواهند شد.

امامی در این سفر از خط انتقال آب به روستای مزار نیز از نزدیک بازدید کرد و مقرر شد تیم کارشناسی مطالعات و اقدامات لازم را درخصوص گرفتگی خط انتقال این منطقه ارائه کنند.

خط انتقال آب روستای مزار به دلیل رسوبات آبی و شیب زیاد در بسیاری از نقاط دچار گرفتگی است که خط انتقال موقت به صورت روکار اجرا شده است. 

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب خراسان رضوی در ادامه این سفر به همراه امام جمعه، فرماندار، نماینده منتخب شهرستان های بجستان و گناباد و تعدادی از مسئولین از روند پیشرفت پروژه مخزن ذخیره آب روستای مزار بازدید کرد.

مخزن ۵۰۰متر مکعبی این روستا به زودی به بهره برداری خواهد رسید و عملیات تست نشت مخزن و خط انتقال آن هفته آینده انجام خواهد شد.

روستای نوق از توابع شهرستان بجستان خراسان رضوی با جمعیت بالغ بر ۱۰۰۰نفر در حدفاصل بین بجستان وفردوس قراردارد و همجوار دهستان جزین است وبالغ بر ۴۰ قنات وچشمه دارد که جز روستاهای با بیشترین قنات کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز