خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

وزیر کشور: منظورم از حماسه حضور مردم، در خصوص کل انتخابات بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۳۷۳

وزیر کشور گفت: برخی تلاش کردند حماسه حضور مردم را که در خصوص کل انتخابات مطرح شده است صرفاً به مرحله دوم ربط داده و آن را زیر سوال ببرند در حالیکه آنچه که به عنوان حماسه حضور مردم گفته شد در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم در طول انتخابات مطرح و با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه امروز هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران و در خصوص برگزاری انتخابات گفت: در خصوص انتخابات اطلاعات لازم از سوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شده است هر چند برخی تلاش کردند با انتخابات  به صورت گزینشی برخورد کنند و آن را زیر سوال ببرند.

وی افزود: برخی اظهارنظرها از سوی برخی افراد مطرح  شد که کار اشتباه و غیرمنصفانه‌ای بود. آنان تلاش کردند حماسه حضور مردم را که در خصوص کل انتخابات مطرح شده است صرفاً به مرحله دوم ربط داده و آن را زیر سوال ببرند در حالیکه آنچه که به عنوان حماسه حضور مردم گفته شد در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم در طول انتخابات مطرح و با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وحیدی گفت: اگر انصاف دارند درباره اهمیت این انتخابات و برگزاری آن در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکارات آن صحبت کنند. سعی نکنند مطلب را آنطور که دوست دارند تغییر جهت دهند تا بتوانند درباره آن صحبت کنند.

وی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شائبه‌هایی در اذهان مردم، گفت: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه اتفاق افتاده توسط فراجا این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده و باید رعایت می‌کرده و در برابر اجرای قانون و مقاومت نمی‌کرده اما در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را جمع کرده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و به انحراف بردن موضوعات جلوگیری کرد نه اینکه کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده را جور دیگری نشان دهند و حاشیه‌سازی انجام شود و فراجا را منفعل کنند. ایستادن مقابل قانون و جلوگیری از اجرای قانون غلط است اگر موردی بود که ماموری خطایی داشته باشد بیش و پیش از همه فراجا با او برخورد می کند.

وزیر کشور در خصوص ابلاغ مبلغ جدید جرائم رانندگی بیان کرد:  رسیدگی به این موضوع در دولت به اتمام رسیده است اما زمان ابلاغ آن هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز