خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبرداد؛

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هیدج

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۰۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هیدج، تاکید کرد: مشارکت بیشتر مردم در تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، امروز با اعلام این خبر، گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در 4 فاز ( 96 واحدی، 2 فاز 80 واحدی و 98 واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه ها بیش از 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقاء کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد، را اولویت مهم این نهاد انقلابی دانست و اظهار کرد: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

وی، از احداث 3800 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان طی سال جاری خبر داد و  افزود: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت (احداث 2500 واحد مسکونی در راستای  نهضت ملی مسکن ) از برخی فعالیت های ارزشمند این نهاد انقلابی است.  

مدیرکل بنیاد مسکن استان، مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر پروژه های مسکن ملی دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا، همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان نیز باید در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم سال جاری با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن  را تکمیل و تحویل متقاضیان بدهیم.

به گزارش ایلنا؛ هیدج یکی از شهرهای استان است که بخشی از جاهای دیدنی زنجان را تشکیل می دهد .این شهر کوچک اما با صفا در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر زنجان قرار دارد و از غرب به صائین قلعه از شرق به خرمدره متصل می‌شود زبان مردم این شهر ترکی آذربایجانی با لهجهٔ خاص هیدج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز