خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

در سالجاری ۳۵نفز جذب هلال احمر زنجان می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۵۶

در حوزه داوطلبان ۱۶ هزار نیرو ساماندهی شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه ۸۱ امدادگر داوطلب جذب هلال احمر شدند، گفت: تعداد جذب امسال در هلال احمر به ۳۵ نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، عصر امروز شنبه (22اردیبهشت 1403) در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: جمعیت هلال احمر فقط در بعد امداد و نجات فعال نیست و امداد و نجات و حوزه داوطلبان و بهداشت درمان و توان‌بخشی نیز ذیل آن وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: در یک سال گذشته برنامه ما برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌ها بوده است که بار مالی به مجموعه تحمیل کرد.

وی، با اشاره به اینکه پیگیری برای توسعه پایگاه‌ها نیز از دیگر موارد اجرایی در هلال احمر بود، گفت: با توجه به گستردگی شبکه ارتباطی که استان زنجان در آن واقع است و معین بودن استان ما را بر آن داشت که نسبت به افزایش تجهیزات اقدام کنیم.

هاشمی،  با اشاره به اینکه در حوزه مخاطرات برنامه‌های مدونی به سازمان ارائه شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی هم با توجه به اینکه یک سوم نیروی مورد نیاز در استان فعالیت دارد؛ در همین راستا ۸۱ امدادگر داوطلب به هلال احمر جذب شدند.

وی، با اشاره به اینکه در حوزه درآمدی نیز هلال احمر اقدامات مربوطه را انجام داده است، اضافه کرد: امروز درآمد هلال احمر به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که در ۶ ماهه اول نیز این درآمد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به جذب ۱۷ نیروی شرکتی در هلال احمر، گفت: تعداد جذب ما امسال به ۳۵ نفر هم خواهد رسید.

وی، از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط هلال احمر را سازماندهی نیروها عنوان کرد و افزود: در حوزه داوطلبان ۱۶ هزار نیرو ساماندهی شده  است.

هاشمی، تحقق تعهد هلال احمر در حوزه درمان و توان‌بخشی را از دیگر فعالیت‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: با تدبیری که اندیشیدیم از جوانان فعال حوزه در قالب کار دانشجویی استفاده شد.

مدیر عامل هلال احمر استان، با بیان اینکه در حوزه دارو و درمان و شیمی درمانی نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است، گفت: هرچند که این کار بار مالی به هلال احمر تحمیل کرد اما ۴ میلیارد تومان از این طریق به داروخانه تزریق کردیم؛ البته قطعا افزایش نقدینگی موجب تکمیل سبد دارویی هلال احمر خواهد‌ شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز