خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

چای سنواتی هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۰۸

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای رفع نگرانی کشاورزان و کارخانه‌های چای باید هرچه سریع چای سنواتی تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رئیس هیئت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال گفت: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با اشاره به نامگذارى شعار سال ازسوی رهبرمعظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات کشاورزی گیلان به صنعت چای اختصاص دارد و باید ت با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای انجام شود.

رئیس کل دادگستری گیلان چای سنواتی را یکی از مشکل کشاورزان و استان دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و چای سنواتی نباید باعث خدشه دار شدن نام و نشان چای استان گیلان شود.

وی با بیان اینکه برای حل دغدغه چای سنواتی باید تدبیر و تصمیمات منطقی و کارشناسی انجام شود افزود: تلاش همه مسئولان این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت، مردم و بخش خصوصی رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبار‌ها باید مدبرانه باشد، گفت: چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز