خبرگزاری کار ایران

3 کشته و 5 مجروح در تصادفات جاده ای فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۲۹

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: واژگونی سواری پژو پارس در محور مواصلاتی "داراب-شیراز"، 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی «داراب-شیراز» مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه متوجه شدند سواری پژو با 4 سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه 2 نفر فوت و 2 سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، عدم توجه به جلو از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

وی همچنین  از واژگونی زانتیا با یک کشته و 3 مجروح در محور مواصلاتی «دشت ارژن-شیراز» خبر داد.

دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "دشت ارژن شیراز" مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری زانتیا با 4 سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت و 3 سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز