خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

معاون رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح دانش بنیان وارد قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۶۶

روح الله دهقانی فیروز آبادی به منظور افتتاح چند طرح دانش بنیان وارد قزوین شد و مورد استقبال استاندار و مدیران استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علم و فنآوری رئیس جمهور روز سه شنبه وارد استان قزوین شد و مورد استقبال اعلایی استاندار، معاونان استاندار و احمدی رئیس پارک علم و فناوری و مسئولان استانی قرار گرفت. 

دهقانی فیروز‌آبادی در برنامه های سفر یک روزه خود ضمن افتتاح خط تولید هیدرو کربن‌های نفتی شامل پارافین، وازلین و تصفیه روغن با استفاده از کاتالیست های نانو ساختار در شهرک صنعتی لیا، از طرح پلی پورتان و هاردنرهای اپوکسی  HA-111  و پتوی سیمانی دراین شهرک صتعتی رونمایی خواهد کرد. 

افتتاح طرح توسعه خط تولید نخ ATY ، افتتاح و راه اندازی ماشین های تاب و چند لاکی در تولید انوع نخ های فرش برای اولین بار در شرکت نفیس نخ در شهرک صنعتی لیا و افتتاح خط تولید ماژول کنترل فن از محصولات ایران خودرو در شهر صنعتی البرز توسط، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پیش بینی شده است. 

دهقانی فیروز آبادی همچنین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو خواهد کرد. 

در برنامه های عصر امروز معاون رئیس جمهور با حضور در پارک علم و فنآوری قزوین نیز مرکز نمونه سازی و ساخت سریع مکانیکال، مرکز نمونه سازی و ساخت سریع صنایع شوینده و شیمیایی را افتتاح می کند.

رونمایی از محصول اسکنر سه بعدی سایز انسان در شرکت پویاگران هنر مینودری و رونمایی از پودر سوپرجاذب آب شرکت مطهران در پارک علم و فنآوری از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به قزوین است. 

همچنین خط تولید دریچه کنترل روغن OCV برای ایران خودرو( دنا پلاس) و سایپا برای خودروی شاهین در شرکت شایگان داده در پارک علم و فناوری هم امروز با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود.

دهقانی فیروز آبادی در پایان این سفر از پروژه پردیس فناوری آبیک هم بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز