خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از دادسرای مرکز استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۵۷۸

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: کسی حق ندارد در جریان رسیدگی یک پرونده دخالت کرده و رای قضایی را مخدوش کند که خلاف شرع و قانون و عرف قضایی است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جمع دادستان مرکز استان، معاونین و قضات دادسرای مرکز استان توجه به مبانی استقلالی در قوه قضاییه خصوصا در امور دادسرا را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: عدم توجه به این مبانی استقلالی، آسیب و تهدیدی در اجرای عدالت است.

وی با اشاره به اینکه احدی حق اخلال در این مقوله استقلالی را ندارد گفت: کسی حق ندارد در جریان رسیدگی یک پرونده دخالت کرده و رای قضایی را مخدوش کند که خلاف شرع و قانون و عرف قضایی است.

رئیس شورای قضایی استان نظارت و کنترل و تذکر را حق مدیریت دانست که منافاتی با استقلال قضایی ندارد و افزود: ضمن تاکید بر نظارت مستمر باید به استقلال قضایی نیز احترام بگذاریم.

وی تعامل بین مجموعه‌های قضایی استان را ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: همه ما با همدلی و انسجام در مسیر اجرای عدالت  و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه دادسرا مقام تحقیق است تصریح کرد: از نظارت قانونی، مقتدرانه و اثر بخش غافل نشوید زیرا نظارت موثر به جامعه هدف یکی از وظایف داسراها است که باید متحقق شود.

وی در پایان توجه به امور معیشتی و رفاهی همکاران را یکی از وظایف مدیران دانست و بر پیگیری امور رفاهی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز