خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

خلیج فارس از تمام جهات دارای اهمیت است + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۴۲

معاون امور مجلس رئیس جمهور، در حاشیه جشنواره ملی خلیج فارس، گفت: خلیج فارس از لحاظ تاریخی، تمدنی، فرهنگی، سیاسی اقتصادی و امنیتی دارای اهمیت خاصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی ضمن اشاره به اهمیت خلیج فارس، افزود: موضوع اهمیت خلیج فارس از دیرباز مطرح است و این امر از هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در دولت دهم تصمیم گرفته شد که یک جشنواره برگزار شود و هنرمندان به این مضمون بپردازند که به لطف خدا امروز شاهد چهاردهمین دوره از این جشنواره هستیم.

حسینی بیان داشت: امیدواریم سال به سال با تجربه‌های به دست آمده این کار عمیق‌تر و معنایی‌تر شود و آثار متنوعی به این جشنواره راه پیدا کنند تا بتوانیم آنها چه در داخل کشور و چه خارج از کشور ارائه دهیم.

باید از ظرفیت دریا در زمینه اقتصادی بهره ببریم

معاون امور مجلس رئیس جمهور ضمن اشاره به توطئه‌های دشمن، گفت: همیشه حرف‌هایی وجود دارد اما مهم این است ایرانیان سهمی زیادی از خیلج فارس داشته‌اند و همیشه هم خواهند داشت.

وی افزود: در خصوص بحث اقتصادی نیز باید بتوانیم با محوریت‌های استان‌های جنوب کشور از ظرفیت دریا استفاده کنیم. ما در مقایسه با کشورهای دیگر از ظرفیت دریا به خوبی استفاده نمی‌کنیم و باید این امر را توسعه دهیم.

حسینی گفت: استفاده از ظرفیت دریا به خصوص در سالی که شعار آن تولید با مشارکت مردم است می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. امیدواریم سرمایه‌گذاران به این بخش ورود کنند و این حوزه توسعه یابد. تا مشاغل بیشتری ایجاد شود و اوضاع اقتصادی بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز