خبرگزاری کار ایران

کمربندی ۱۵خرداد شهرکرد افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۳۳

شهردار شهرکرد از افتتاح کمربندی ۱۵خرداد این شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین واحدیان در تور خبری خود در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: این پروژه در مساحت ۱۵۰۰ متر در عرض ۳۵ متر در حال اجرا است که عملیات زیرسازی تکمیل و در مرحله عملیات جدول‌کاری است.

وی افزود: عملیات زیرسازی ادامه کمربندی ۱۵خرداد به صورت امانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان انجام شده و برای اجرای عملیات جدول بندی ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

واحدیان بیان کرد: این پروژه تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود در سال جاری افتتاح شود.

شهردار شهرکرد در بازدید خبر نگاران از ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری ادامه داد: این شهرداری در سال گذشته ۱۹ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک وتجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری کرد و پیش بینی می شود در سال جاری چندین ماشین دیگر خریداری کند.

واحدیان بیان کرد: پروژه ورودی شرقی شهرکرد به مساحت ۴۰۰۰متر مربع با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: جهت اجرای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که تاکنون ۵.۵ میلیارد تومان آن هزینه شده و در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار شهرکرد در ادامه این بازدید گفت: یکی از پروژه های لازم و ضروری احداث  ایستگاه آتش نشانی در خیابان اقبال لاهوری بود که این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۵۰ مترمربع و زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۷۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی افزود: ایستگاه آتش نشانی خیابان اقبال لاهوری تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

واحدیان در بازدید از پروژه بلوار فرهنگ  تصریح کرد: در راستای اتصال بلوار فرهنگ به دهکده المپیک پروژه‌ای به طول ۱ کیلومتر در حال اجرا است که در سال گذشته ۱۲ هزار متر مکعب عملیات کوه بری انجام شد.

وی افزود: این پروژه با هدف ایجاد دسترسی به سایر معابر در راستای کاهش ترافیک در مرکز شهر در حال اجرا است که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۳ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

واحدیان در بازدید از نهالستان شهرداری شهرکرد گفت: این نهالستان در ۱۵۵۰ مترمربع احداث شد که در حال حاضر در حال فعالیت است و در راستای احداث این گلخانه ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز