خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز خبرداد؛

آسفالت‌ بیش از ۵۷ هزار متر مربع معابر در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۴۶

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: در طول هفته سی و یکمین، ۵۷ هزار و ۶۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۴۴۳ تُن آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با اعلام میزان آسفالت انجام‌ شده در طول هفته سی و یکمین اظهار کرد: در هفته گذشته ۵۷ هزار و ۶۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۴۴۳ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، تراش و ترمیم آسفالت، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب توسط معاونت فنی و عمرانی، تراش و ترمیم پروژه بزرگراه شهید استوار توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۵، ۶، ۸، ۹ و ۱۱ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در بلوار سماء و کوچه ۴ و ۶ و ۱۳ امام مهدی در منطقه ۳، کوچه ۵ شهامت و کوچه شهید تیموری شهرک پردیس در منطقه ۶، فرعی‌های فجر شرقی و صداقت در منطقه ۹، شهرک بهشتی خیابان صاحب تبریزی و خیابان بیست‌متری فرمانداری در منطقه ۱۰ و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه ۲۲ جنت و کوچه ۱۸٫۱ و ۱۸٫۵ و ۱۸٫۶ رحمت و کوچه ۱ جنت و کوچه ۲۲٫۱۹ شهید عابدینی در منطقه ۲ و خیابان سراج‌محله هزاردستان در منطقه ۴ و کوچه‌های بلوار اتحاد در منطقه ۷ و خیابان روزبهان، خیابان حسینی و کوچه ۶ و ۴ خیابان آستانه در منطقه ۸ و ورودی حسین‌آباد از سمت کمربندی در منطقه ۱۰ و پروژه زیرگذر گویم از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی نیز انجام‌شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۳۱ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۸۴ هزار و ۱۸۸ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

 بنابراین گزارش در هفته سی‌ام با توجه به سرویس و اورهال کارخانه تولید آسفالت و همچنین نزول رحمت الهی و بارندگی، تولید آسفالت در هفته سی‌ام انجام‌ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز