خبرگزاری کار ایران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های گیلان خبر داد؛

بهسازی و روکش آسفالت کمربندی کوچصفهان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۹۲

این پروژه در مجموع خطوط رفت و برگشت بطول ۱۰ کیلومتربا عرض ۸.۵ متر با برآورد اولیه ۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و اجرای آن سهم به سزایی در ایمن سازی ترافیک محور مذکور و جلب رضایت رانندگان و اهالی منطقه دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت و افتتاح پروژه‌های عمرانی، بهسازی و روکش آسفالت کمربندی کوچصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نازک کار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی بر‌ای ارائه خدمات و دست آوردهای دستگاه‌های اجرایی دولت است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی گیلان به موازات افتتاح پروژه‌های عمرانی و بهره برداری از آن‌ها، آغاز طرح‌های عمرانی دیگری نیز در دستور کار دارد که اجرای آن‌ها می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل عبور ومرور و بهبود وضعیت ترافیکی و توسعه زیرساختهای حمل ونقلی داشته باشد.

وی روکش آسفالت کمربندی کوچصفهان را ازجمله این پروژه‌ها برشمرد و گفت: این پروژه در مجموع خطوط رفت و برگشت بطول ۱۰ کیلومتربا عرض ۸.۵ متر با برآورد اولیه ۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و اجرای آن سهم به سزایی در ایمن سازی ترافیک محور مذکور و جلب رضایت رانندگان و اهالی منطقه دارد.

وی با اشاره به فصل کاری مناسب برای اجرای پروژه‌های راهسازی خاطر نشان کرد: تا زمانیکه شرایط جوی گیلان برای عملیاتی شدن طرح‌ها مناسب است، باید از زمان موجود حداکثر استفاده را برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز