خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش کارگری خبر داد؛

آغاز رسمی پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سراسر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۱۸

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به آغاز رسمی طرح ورزش همگانی در کارخانجات سراسر کشور، گفت: زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار امروز دوشنبه در تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

محمدرضا بهادران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال 1403 به صورت رسمی در هفته کار و کارگر امروز دوشنبه به صورت نمادین در تمامی کارخانجات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها زده خواهد شد.

وی به اهداف پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار اشاره کرده و ادامه داد: قرار است این پویش در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان کارخانجات و شرکت‌ها اجرا شود و دستور کار قرار گیرد.

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: در فرایند اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز از آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی این استان خبر داد و گفت: این پویش به منظور ارتقای سلامت جسم و روح کارگران تدوین شده است.

جمشید امیدی در مراسم آغاز به کار این پویش در شرکت شیر پگاه اراک در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز