خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

کارفرمایان ماسک سه لایه در اختیار کارگران قرار دهند / مردم تخلفات کرونایی را اطلاع دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۲۰

استاندار اردبیل گفت: تعدادی از کارخانه‌ها پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت می کنند و با آنهایی که رعایت نمی کنند باید برخورد شود و همه کارفرمایان باید ماسک سه لایه در اختیار کارگران قرار دهند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه مدیریت کرونا عنوان کرد: متاسفانه بعد از دید و بازدیدهای عید نوروز این ویروس شیوع بیشتری پیدا کرده و هر روز به تعداد بستری‌ها افزوده می شود لذا برای مقابله با این ویروس نیازمند همکاری همگانی در سطح استان هستیم.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه جشن، دورهمی و تولد و برگزاری مراسم ترحیم را به شماره ۳۱۳۳ اطلاع دهند تا برخوردهای لازم با افرادی که به نوعی حقوق دیگران را ضایع می کنند صورت گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت برنامه شاد از سوی آموزش و پرورش استان شروع شده، افزود: ۲۰۰ هزار دانش آموز در استان از شبکه شاد بهره مند می شوند و این امر با ارسال پیام های بهداشتی از این شبکه برای آگاهی دهی خانواده ها بسیار مفید خواهد بود و باید این وضعیت را بسیار جدی بگیریم.

کارفرمایان ماسک سه لایه در اختیار کارگران قرار دهند

وی در خصوص وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کارخانجات نیز بیان کرد: تعدادی از کارخانه‌ها پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت می کنند و با آنهایی که رعایت نمی کنند و از ماسک استفاده نمی کنند باید برخورد شود و همه کارفرمایان باید ماسک سه لایه در اختیار کارگران قرار دهند.

بهنام‌جو با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت ترافیک شهری و جاده ای قابل تحسین است، افزود: با توجه به موج چهارم کرونا در سطح استان در صورت رعایت همگانی و افزایش محدودیت ها به زودی شاهد فروکش این موج خواهیم شد.

استاندار اردبیل اذعان کرد: بستن مغازه ها و پاساژها و برخی گروه های شغلی دیگر، عده ای از هموطنان را دچار ضرر و زیان می کند اما تلاش ما این است که با رعایت همگانی این عزیزان نیز به کار خود برگردند.

وی از مردم استان خواست از هرگونه تجمع در مراکز تفریحی، خانه ها، پارک ها و دوره همی ها خودراری کنند.

استاندار اردبیل از افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و بستری شدن بیش از ۵۲۰ نفر مبتلا به این ویروس در بیمارستان های سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز