خبرگزاری کار ایران

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی زاویه زرندیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۳۵

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرندیه با بیان اینکه بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز این شهرستان در شهرک صنعتی زاویه کشف شد، گفت: در این عملیات 50 دستگاه ماینر معادل بار مصرفی 500 خانه مسکونی کشف شد که بزرگترین کشفیات مزارع استخراج رمز ارز در بازه زمانی 3 سال اخیر است.

به گزارش ایلنا، محسن فتاحی افزود: این عملیات با پایش‌های انجام شده و با همکاری نیروی انتظامی اجرا شده است. پس از شناسایی و کشف محل نگهداری ماینرها و همچنین هماهنگی با مقام قضائی، مأموران بازرسی‌های لازم را انجام دادند.

وی بر لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم در زمینه شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا نیاز است که شهروندان نیز همکاری لازم را با شرکت توزیع برق برای شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها داشته باشند.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرندیه اظهار داشت: به افرادی که گزارش‌های آنان در خصوص مزارع رمز ارز منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شود به صورت محرمانه پاداش داده خواهد شد.

فتاحی به چگونگی ارائه گزارش در خصوص کشف مزارع غیرمجاز رمز ارز توسط مردم اشاره داشته و تصریح کرد: این افراد با آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی 10001000121 و سامانه تلفنی 121 و یا 09018071800 اعلام کنند.

وی اضافه کرد: واحد اجرائیات مجموعه شرکت توزیع نیروی برق هر گونه بحث تخلف در حوزه‌های برق را چه تخلفاتی که خطرساز هستند و چه تخلفاتی که منجر به تضییع حقوق عمومی می‌شود را پیگیری می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز