خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

احداث شهرک صنعتی «شهید سلیمانی» زرندیه در سال جاری آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۹۶

مدیر فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه هیئت دولت با ایجاد 4 شهرک صنعتی جدید در 4 استان اصفهان، سمنان، کردستان و مرکزی موافقت کرده است، گفت: شهرک صنعتی جدید این استان در شهرستان زرندیه احداث خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی میرعظیم افزود: عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی جدید شهرستان زرندیه تحت عنوان «شهید سلیمانی» در سال جاری آغاز می‌شود. این شهرک صنعتی در مجاورت اتوبان الغدیر و در 5 کیلومتری شهرک مبلمان این شهرستان احداث می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه احداث شهرک صنعتی جدید شهید سلیمانی شهرستان زرندیه ویژه صنایع پاک و هایتک و دارای تکنولوژی بالا خواهد بود، ادامه داد: صنایعی که قرار است در این شهرک صنعتی احداث شوند نباید آلودگی داشته باشند.

مدیر فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی به آغاز فرآیند واگذاری زمین برای فعالیت این شهرک صنعتی اشاره کرده و اظهار داشت: پس از طی فرآیند واگذاری، زمین مورد نیاز این شهرک صنعتی به وسعت 2000 هکتار از اوایل سال 1402 تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی خواهد شد.

میرعظیم تصریح کرد: از مجموع 2000 هکتار زمینی که برای احداث این شهرک صنعتی پیش‌بینی شده حدود 60 درصد معادل 1200 هکتار، زمین صنعتی است و به طور متوسط برای هر واحد صنعتی حدود 3000 متر زمین واگذار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود حدود 400 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرک مستقر شوند.

وی با اشاره به تأمین برخی زیرساخت‌ها نظیر آب و فاضلاب، برق، گاز، خطوط مخابرات و ... برای این شهرک جدیدالتأسیس، بیان داشت: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک در سطح کلان مورد بررسی قرار گرفته و از طریق برگزاری جلساتی با مسئولان استانی اقدامات اجرایی و فنی صورت خواهد گرفت.

مدیر فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در ارتباط با چگونگی پذیرش نیروی انسانی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهرستان زرندیه، تأکید کرد: نیروی انسانی واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی، از شهرستان زرندیه و همچنین از شهرهای رباط کریم و پرند استان تهران تأمین خواهد شد.

میرعظیم ابراز داشت: با فعالیت شهرک صنعتی جدید شهید سلیمانی شهرستان زرندیه شمار شهرک‌های صنعتی استان به 35 شهرک افزایش خواهد یافت. البته مصوبه برخی شهرک‌های صنعتی دیگر در نقاط دیگر استان هنوز به مرحله اجرا درنیامده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز