خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

تنومندترین شاخه روابط عمومی رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۵۷

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی بختی، امروز در نشست کار گروه روابط عمومی های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان ها در این راستا فعالیت می کنند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت های دفاتر روابط عمومی در شرکت های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

وی، با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می شود گفت: در خصوص حمایت های ستادی از روابط ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این مسئول، تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی، در پایان، با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استانها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت های بومی که در کشور وجود دا د نیز نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز