خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان:

۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین در استان قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۵۷

مدیرکل پست استان قزوین از توزیع ۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم تاکنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر مرادی از توزیع ۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم تاکنون در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی پست به زائران کربلا تدابیر ویژه‌ای برای صدور گذرنامه زائران در شبکه پستی استان اتخاذ شده است.

مدیرکل اداره پست استان قزوین با بیان اینکه تمام گذرنامه‌ها پس از دریافت، آماده‌سازی و توزیع می‌شوند، افزود: همچنین گروه‌های بازرسی تشکیل شده و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم در حال رصد است.

مرادی ادامه داد: شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می‌توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند.

به گفته این مسئول، تمام گذرنامه‌ها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شوند و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار می‌شود، از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت آن از طریق پست باشند.

مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون باجه‌های کشیک اداره پست بعد از ظهر‌ها در استان فعال است و شهروندان می‌توانند به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین اگر موردی از گذرنامه‌ها دارای نقص نشانی باشند و نشانی دریافت گذرنامه ناقص باشد آن گذرنامه در باجه‌های معطله ما برگشت می‌خورد و در آنجا نگهداری می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۵۰ گذرنامه در باجه معطله استان وجود دارد و باجه معطله تا نیمه شهریور ماه تا ساعت هشت بعدازظهرآماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مرادی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: اقدام برای اخذ گذرنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت مراحل ثبت نام را انجام بدهند تا از ترافیک در روز‌های پایانی کاسته شود.

اداره کل پست استان قزوین با ۲۱۷ واحد شهری و روستایی شامل ۶۰ دفتر پستی در شهر قزوین، ۱۵ دفتر پستی در شهرستان‌های حومه و ۱۴۲ واحد پستی روستایی با فعالیت ۲۱۵ نیروی انسانی رسمی و شرکتی به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز