خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن اهدای عضو قزوین:

غرفه صدور آنلاین کارت اهدای عضو در قزوین برگزار شد/ گسترش فعالیت در شهرستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۴۴

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین گفت: در راستای فرهنگ‌سازی اهدای عضو، غرفه صدور آنلاین کارت اهدای عضو در استان قزوین برگزار شد.

سعید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: همزمان با مراسم عزدارای در دهه اول محرم، غرفه صدور آنلاین کارت اهدای عضو توسط سفیران انجمن اهدای عضو استان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین ادامه داد: در این غرفه که با همراهی اداره‌کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، سفیران با استقرار در ابتدای خیابان سپه نسبت به صدور کارت اهدای عضو برای مراجعان اقدام کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در راستای فرهنگ‌سازی اهدای عضو تراکت‌های آموزشی بین مراجعه کنندگان توزیع شده و به پرسش‌های مختلف پاسخ داده شد.

مظفری خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجمن اهدای عضو در راستای فرهنگ‌سازی، برگزاری غرفه‌ها در مناسبت‌های مختلف است که این موضوع در استان قزوین همواره مورد استقبال قرار گرفته و تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان نسبت به تهیه کارت علاقه‌مند هستند.

وی اظهار کرد: در سال جاری برای گسترش فعالیت‌ها، برگزاری غرفه‌های مختلف و همچنین فعال شدن در سایر شهرستان‌های استان در برنامه‌های انجمن قرار دارد.

درحال حاضر 25 هزار نفر در صف انتظار دریافت عضو قرار دارند و هر 2 ساعت یک نفر از این بیماران به دلیل نرسیدن عضو جان خود را از دست می‌دهند؛ این درحالی است که هر فرد مرگ مغزی می‌تواند یک تا هشت بیمار را از مرگ حتمی نجات دهد.

کارت اهدای عضو در فرهنگ‌سازی اهدای عضو از افراد مرگ مغزی تاثیر قابل توجهی دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال کدملی به 3432 و یا مراجعه به ehdacenter.ir  نسبت به دریافت آنلاین کارت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز