خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان:

معلمان قزوین با فرهنگ اهدای عضو آشنا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۸۰

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین گفت: آموزش ضمن خدمت آشنایی با مفاهیم اهدای عضو و مرگ مغزی برای فرهنگیان و معلمان در دستور کار قرار دارد که با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید مظفری در دومین جشن استانی نفس که با حضور مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، عصر امروز در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: حدود سه هزار کارت اهدای عضو در استان صادر شده و در استانی هستیم که بازخورد مردم و استقبال مسئولین و اصحاب رسانه یک قدم جلوتر از ما قرار دارند.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین ادامه داد: سفیران و اعضای هیأت مدیره در طول چهار سال بدون چشم داشت فعالیت کردند که به فرهنگ سازی منجر شد و در مناسبت‌های مختلف مردم استان از غرفه‌های صدور کارت اهدای عضو استقبال قابل توجهی داشتند. 

وی بیان کرد: پیش از دوره کرونا در یکی از واحدهای صنعتی استان غرفه صدور اهدای عضو و آشنایی با مفاهیم مرگ مغزی و اهدای عضو برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در مناسبت‌های مختلف فضاسازی شهری صورت گرفت که در این راستا نهادهای مختلف استان همکاری مناسبی با ما داشتند.

وی عنوان کرد: در دوره کرونا هم باتوجه به اینکه برگزاری غرفه‌ها محدود شد، با ادارات و نهادهای مختلف برای رشد فرهنگ سازی اقدام شد تا این راه همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز