خبرگزاری کار ایران

غرفه صدور کارت اهدای عضو در سرای سعدالسلطنه قزوین برپاشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۵۱

به مناسبت دهه کرامت و در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهدای عضو، غرفه صدور کارت اهدای عضو در سرای سعدالسطنه برگزار شده و با استقبال هم استانی‌ها مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت دهه کرامت، انجمن اهدای عضو قزوین با حضور سفیران این انجمن در سرای سعدالسطنه نسبت به برپایی غرفه صدور کارت اهدای عضو اقدام کرد.

در این غرفه در کنار صدور کارت اهدای عضو به سوالات و ابهاماتی که درباره این موضوع برای مراجعان وجود داشت پاسخ داده شد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان قزوین درباره فعالیت انجمن گفت: انجمن اهدای عضو استان قزوین از شهریور ماه ۹۸ آغاز به کار کرد و با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای نهادینه سازی فرهنگ اهدای عضو و افزایش شاخص اهدای عضو، با وجود نوپا بودن دو سال پیاپی به عنوان انجمن برتر کشوری شناخته شد.

سعید مظفری ادامه داد: با اقدامات انجام شده شاخص اهدای عضو قزوین با رسیدن به عدد ۱۵ بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: برپایی غرفه‌های صدور کارت اهدای عضو یکی از اقدامات مهمی است که در انجمن انجام می‌شود که البته شیوع کرونا محدودیت‌هایی را در این باره موجب شده بود اما با فروکش کرونا در سال جاری مجدد غرفه‌ها به مناسبت‌های مختلف برپا می‌شود که برپایی غرفه در محل نماز جمعه به مناسبت هفته نفس و غرفه امروز به مناسبت دهه کرامت آغاز این اقدامات است.

این مسئول ادامه داد: با کارت‌های اهدای عضوی که در مدت کوتاه پیش از کرونا در استان صادر شد و فرهنگ سازی‌های صورت گرفته شاهد افزایش قابل توجه رضایت به اهدای عضو بودیم به طوری که در سال گذشته ۲۶ مورد رضایت به اهدای عضو داشتیم و ۱۱ مورد آن منجر به اهدا شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز