خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق قزوین:

مدیریت مصرف برق باید از حوزه آموزش و پرورش آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۲۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: فرهنگ مدیریت مصرف برق باید به صورت پایه و از حوزه آموزش و پرورش آغاز شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، تفاهم نامه همکاری درخصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و آگاه سازی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها با مفاهیم صرفه جویی انرژی برق بین شرکت توزیع نیروی برق و آموزش و پرورش استان در هشت ماده و به مدت یک سال امضا شد.

مسعود خواجه‌وند در این جلسه گفت: اگر آموزش‌ها و فرهنگ سازی از سنین کودکی و نوجوانی آغاز شود در سنین بزرگسالی نهادینه شده و نتایج آن را مشاهده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: بد مصرف کردن می‌تواند موجب هدر رفتن سرمایه‌های کشور شده و به بیت المال آسیب بزند بویژه در حوزه انرژی که با هزینه سنگینی تولید می‌شود رعایت صرفه جویی الزامی است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تفاهم نامه امضا شده با آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف بتوانیم در مدیریت منابع انرژی بدرستی اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزویننیز  در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش مدیران مدارس در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیه دانش‌آموزان می‌توان امیدوار بود مصرف برق در میان شهروندان کاهش یابد.

نقی سیاهکالی مرادی بیان کرد: از مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار داریم با شرکت در جلسات مدیران مدارس و ارائه نکات لازم نسبت به روشنگری و اطلاع رسانی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز