خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یزد:

صنعت پوشاک مشکل اشتغال استان یزد را حل می‌کند/دانش بنیان ها به کمک صنعت پوشاک بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۸۲

امام جمعه یزد گفت: صنعت پوشاک از صنایعی است که مشکل اشتغال کشور و به تبع آن استان یزد را به سرعت حل می کند.

به گزارش ایلنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در بازدید از یک کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها، گفت: صنایع و مشاغل دانش بنیان می توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند.

وی با بیان اینکه صنعت نساجی در کشور و استان یزد باید توسعه یابد، افزود: صنعت پوشاک، صنعتی است که می‌تواند مشکل اشتغال کشور را در سریعترین زمان ممکن حل کند چرا که نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد و می‌تواند کشور را از واردات پوشاک بی‌نیاز کند.

امام جمعه یزد در ادامه خاطرنشان کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می‌شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.

وی  افزود: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجراست و با آموزش می‌توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.

امام جمعه یزد تولیدکنندگان و فروشندگان را به سود کم فراخواند و گفت: باید صبر کرد و بعضا نباید انتظار داشت سریع به سود دهی برسیم؛ ضمن اینکه در تولید باید به ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه شود.

ناصری با اشاره به اینکه در کنار تولید باید تولید ماشین آلات را نیز مدنظر قرار دهیم، افزود: باید با نوآوری و دستیابی به نیازهای خط تولید در داخل کشور و با استفاده از استعدادهای خوبی که در این زمینه داریم، در این حوزه نیز ورود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز