خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت لرستان:

سالانه ۲۵ میلیون مترطول پارچه در نساجی بروجرد تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۴۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید سالانه نساجی بروجرد به ۲۵ میلیون مترطول برسد که این خود رکوردی در صنعت نساجی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهمن جعفری به آخرین وضعیت برخی واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و اظهار کرد: نساجی بروجرد یکی از بزرگترین و فعال‌ترین کارخانجات نساجی کشور است که نسبت به سال گذشته تغییر و تحولات بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: این واحد با اجرای طرح توسعه در زمینه دوزندگی، زنجیره تولید را تکمیل کرده که منجر به اشتغال‌زایی مضاعف و همچنین ارزش افزوده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در قالب ۵۲ فروشگاه محصولات نساجی بروجرد عرضه می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تولید سالانه نساجی بروجرد به ۲۵ میلیون مترطول برسد که این خود رکوردی در صنعت نساجی کشور محسوب می‌شود.

جعفری ادامه داد: همچنین شرکت زاگرس‌پوش نیز از معتبرترین واحدهای تولیدی با اشتغال بیشاز ۱۵۲ نفر است که در زمینه‌های متعدد همچون پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تکمیل طرح توسعه زاگرس‌پوش خبر داد و گفت: تکمیل نقدینگی و توسعه بازارها با رویکرد صادرات و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌الملل از دیگر برنامه‌ها برای زاگرس پوش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز