خبرگزاری کار ایران

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران:

مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در مرکز 30 استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۱۶

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران گفت: مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایراندر ۳۰ شهر و مرکز استان و با حضور 250 خوشنویس برگزیده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اشاره به برگزاری مرحله حضوری دو سالانه خوشنویسی ایران گفت: در مرحله اول ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران هزار و 140 اثر به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران 250 هنرمند را برای مرحله دوم انتخاب کرد.

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کرونایی در کشور و برای جلوگیری از رفت وآمد و ایجاد مشکلات احتمالی برای برگزیدگان و خطر ابتلا به ویروس کرونا، مرحله حضوری در ۳۰ شهر و مرکز استان محل اقامت برگزیدگان برگزار شد.

وی عنوان کرد: مرحله حضوری دوسالانه خوشنویسی برای نخستین بار به این صورت و با همکاری شعبات انجمن خوشنویسان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار شد و برگزیدگان متون اعلامی از سوی دبیرخانه دوسالانه را در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث و نسخ به رشته تحریر درآوردند.

این مسئول ادامه داد: آثار اجرا شده با تأیید ناظرین به دبیرخانه دوسالانه واقع در قزوین پست می‌شود تا توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت معدل اثر ارسالی در مرحله اول و اثر مرحله اجرای حضوری به عنوان نمره ارزشیابی هنرمند اعلام می‌شود و بر این اساس نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

اسماعیلی یادآور شد: برگزیدگان ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران در اختتامیه که 21 مهرماه سال جاری به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز