خبرگزاری کار ایران

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران:

مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران 28 شهریور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۷۵

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ملی ایران گفت: مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران از روز یکشنبه 28 شهریور ماه در 28 مرکز استان و با حضور 250 خوشنویس برگزیده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اشاره به آغاز مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران گفت: در مرحله اول ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران بیش از هزار و 100 اثر به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران 250 هنرمند را برای مرحله دوم که به صورت حضوری برگزار می‌شود انتخاب کرد.

دبیر ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کرونایی در کشور و برای جلوگیری از رفت وآمد و ایجاد مشکلات احتمالی برای برگزیدگان، خستگی راه، ممنوعیت‌ها و محدویت‌های تردد و خطر ابتلا به ویروس کرونا، مرحله حضوری در مراکز استان‌های محل اقامت برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزیدگانی که توسط هیئت ارزیابی و داوری دوسالانه از میان آثار ارسالی در مرحله اول (غیرحضوری) انتخاب شده‌اند، در مرحله حضوری شرکت می‌کنند که اطلاع رسانی و دعوت از این افراد برای حضور در اجرای زنده توسط دبیرخانه انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله اجرای حضوری بخش مسابقه ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در تاریخ یکشنبه 28/6/1400 از ساعت 8 صبح تا 12 با نظارت و هماهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان مرکز استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آثار اجرا شده با تأیید ناظرین به دبیرخانه دوسالانه واقع در قزوین پست می‌ شود که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و معدل اثر ارسالی در مرحله اول و اثر مرحله اجرای حضوری به عنوان نمره ارزشیابی هنرمند اعلام  شده و بر این اساس نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

اسماعیلی یادآور شد: رعایت تمامی مفاد فراخوان دوسالانه در مرحله اجرای حضوری نیز الزامیست؛ لذا در اجرای حضوری، باید دقیقاً رنگ مرکب، رنگ و جنس کاغذ، اندازه دانگ قلم و نوع اثر اجرا شده دقیقا منطبق با اثر ارسالی در مرحله اول باشد.

وی گفت: ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران 21 مهرماه سال جاری به میزبانی قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز