خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار لرستان؛

۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در ازنا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۳۸

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، به‌صورت ویدئو کنفرانس و استاندار لرستان، ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در روستای اشرف‌آباد ازنا مشارکت بنیاد برکت و بانک ملت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار  روز پنج‌شنبه - یک خرداد ماه - در این مراسم با بیان اینکه این طرح از هدر رفت آب به نحو مطلوب جلوگیری خواهد کرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه لرستان استانی است که به رغم  پشتوانه‌های آبی خوب؛ منابع آبی در استان به شکل مناسب در اختیار کشاورزان قرار نمی‌گیرد. 

وی افزود: این پروژه برای ۱۰۹ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده و بهره‌برداران آن ۴۰ خانوار هستند.

استاندار لرستان گفت: ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و جهادکشاورزی استان تسهیلات برای این طرح اختصاص داده شده است که از این میزان ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات بلاعوض تخصیصی سازمان جهاد کشاورزی و هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برکت بوده است.

وی با بیان اینکه کشت این طرح به صورت عمده غلات و حبوبات، گندم، چغندر قند، لوبیا و هویچ است، افزود: بانک عامل، بانک ملت بوده است.

زیویار با اشاره به اینکه بنیاد برکت کارنامه درخشانی در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان داشته است افزود:  در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان در تبصره ۱۶ و تسهیلات تکلیفی در استان مشارکت داشته‌اند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز