خبرگزاری کار ایران

خرید تضمینی بیش از 157 هزار تن گندم در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۰۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان از مرز ۱۵۷ هزارتن عبور کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی افزود: خرید گندم در برخی از شهرستان‌ها به اتمام رسیده و به زودی در تمام شهرستان‌ها نهایی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مورد خرید کلزا در استان گفت: با وجود کاهش سطح کشت کلزا از ابتدای زمان برداشت این محصول تاکنون، 4 هزار و ۶۸۱ تن کلزا از کشاورزان استان قزوین خریداری شده که عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

وی بر پیگیری امورات تولید و توسعه در بخش کشاورزی استان قزوین تاکید کرد و گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات و تدوین سرفصل‌های سال جاری تمامی مدیران جهاد کشاورزی باید پیگیر تکمیل و راه‌اندازی طرح‌ها باشند.

افلاطونی سپس بر تشدید بازرسی در بازار کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: اصناف و عرضه کنندگان کالاهای اساسی نباید احساس کنند که چتر نظارتی کمرنگ شده است، چراکه تداوم در بازرسی و نظارت به استمرار امنیت غذایی و ثبات آرامش در بازار منجر می‌شود.

وی بر پیگیری طرح‌های شیلات و آبزی پروری تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود در این حوزه هرچه سریع‌تر شاهد ورود سرمایه‌گذاران و کلنگ زنی و احداث پروژه‌‌های تعریف شده باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز