خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

هیچ مانعی نباید بر سر راه افزایش جمعیت در کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ مانعی نباید بر سر راه افزایش جمعیت در کشور باشد.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان شامگاه ۲۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جوانی جمعیت یکی از دغدغه‌های ما است، اظهار کرد: ۲۰ کشور در آسیا با مشکل جمعیت مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین معضل و تهدید آینده کشور سالخوردگی و پیری جمعیت است، تاکید کرد: در کشور همه مسئولان، نهادها و دستگاه‌های اجرایی رسالت ترویج فرهنگ افزایش جمعیت را برعهده دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌هاست که در این امر خطیر همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: مساله جوانی جمعیت محصور به یک اداره و سازمان و فرد خاصی نیست بلکه یک عزم جدی می‌طلبد و هیچ مانعی نباید بر سر راه افزایش جمعیت در کشور باشد.

دلفان ادامه داد: رسانه‌ها، گروه‌ها و سمن‌ها، دستگاه‌های اجرایی و دولتی، نخبگان و ... باید در راستای جوانی جمعیت در جامعه تلاش کنند البته روند کاهش جمعیت در ایران هنوز شروع نشده است.

وی بر تشویق و تقدیر از خانواده‌های پرجمعیتی که در جامعه موفق شدند تاکید کرد و گفت: همچنین در این هفته از خبرنگاران زیر ۵۰ سال که حداقل سه فرزند داشته باشند تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز