خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

تقدیم ۱۵۱ شهید و ۳۸۶ جانباز محیط بان در مسیر حفاظت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۶۶

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ۱۵۱ شهید و ۳۸۶ جانباز محیط بان در مسیر حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جمشید محبت خانی روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در نخستین جشنواره ملی تجلیل از خانه های محیط زیست کشور به دیدار کارکنان محیط زیست با رئیس جمهور طی ۲ هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تنها با تکیه بر سازمان حفاطت محیط زیست و محیط بان نمی توان از محیط زیست حفاظت کرد و این امانت را به نسل آینده سپرد بنابراین مشارکت مردمی یکی از اهداف و ماموریت های این سازمان بوده و به طریق مختلف در این راستا اقدام شده است.

وی افزود: ۱۳ درصد مساحت کشور با عنوان مناطق چهارگانه مشخص شده است و ۶۳۰ پاسگاه به صورت شبانه روزی از این وسعت پاسداری می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه ۱۱ دستگاه دولتی کشور دارای یگان حفاطتی هستند افزود: محیط بانان ماموریت خطیری برای حفاظت از محیط زیست بر عهده دارند.

سرهنگ محبت خانی با تاکید بر اینکه خانه های محیط زیست در امر مشارکت و پیشگیری اجتماعی کمک می‌کنند ادامه داد: یکی از مولفه های اقتدار ملی هر کشور قدرت محیط زیست است بنابراین باید تلاش کنیم تا مجرم و مخرب زیست محیطی نداشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حفاظت از محیط زیست کشور تاکید کرد: همچنین محیط زیست یکی از ارکان امنیت ملی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز