خبرگزاری کار ایران

در دیدار عباس‌زاده با مدیرعامل مجتمع فولاد اسفراین مطرح شد:

پایداری سازمان تامین‌اجتماعی به وجود کارفرمایان و کارگران بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۵۴

به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی به همراه جمعی از روسا و کارشناسان ارشد اداره کل و روسای شعب شهرستان بجنورد و اسفراین با مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، محمد علی عباس زاده مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین صاحبان اصلی سرمایه‌های تامین اجتماعی را کارفرمایان و کارگران دانست و افزود: کشوری توسعه یافته است که پوشش بیمه‌ای فراگیر داشته باشد.

وی با بیان این که پایداری سازمان تامین اجتماعی به وجود کارفرمایان و کارگران بستگی دارد، گفت: به طور حتم پایداری سازمان آسایش و رفاه برای تمام بیمه شدگان و نیروی های مولد ایجاد می‌کند.

عباس‌زاده به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور طی چند سال اخیر اشاره کرد  و افزود: به طور حتم افزایش تولید و اشتغال در کشور  باعث پایداری سازمان تامین اجتماعی خواهد شد.

وی با تاکید براینکه حمایت از سازمان تامین اجتماعی درجامعه برای افراد سربلندی و سرافرازی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: بنابراین سازمان تامین اجتماعی کرامت و ارزش  انسانی را برای افراد در جامعه حفظ می‌کند.

عباس‌زاده صندوق تامین اجتماعی را تنها صندوق بیمه‌ای در کشور دانست که بدون هیچ بار مالی  به دولت توانسته خود را حفظ کند و در پرداخت به موقع تعهدات خود به بیمه شدگان یک روز تاخیر نداشته است.

خاکسار، مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین نیز گفت: در بحرانی‌ترین وضعیت اقتصادی کشور مجتمع صنعتی اسفراین جز معدود شرکت‌ها در کشور است که توانسته در پرداخت حق بیمه‌ها، حقوق کارگران و مطالبات خود به موقع اقدام کند.

وی به رکود در حوزه صنعت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با اجرای برجام در کشور رونق اقتصادی موجبات ارتقا و بهبود کیفیت خدمات  سازمان تامین اجتماعی را فراهم کند.

خاکسار براهمیت نقش حمایتی سازمان تامین اجتماعی از تولید و صنعت اشاره کرد و از رویکرد سازمان تامین اجتماعی در راستای تعامل با شرکای اجتماعی و پاسخگویی به مخاطبین قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز