خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد:

تغییر کلیه فرآیندهای نحوه ارائه خدمات و پاسخگویی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۲۷۱

معاون اداره کل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی از تغییر کلیه فرآیندهای مربوط به نحوه ارائه خدمات و پاسخگویی به مخاطبان سازمان با اجرای طرح ساختار ارائه نوین شعب در تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، برگزاری دوره آموزشی "طرح ساختار ارائه نوین شعب تامین اجتماعی" با حضور روسای شعب و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در محل سالن همایش این اداره کل برگزار شد.

سیدی معاون اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در آیین برگزاری دوره آموزشی "طرح ساختار ارائه نوین شعب تامین اجتماعی" در محل سالن همایش اداره کل تامین اجتماعی استان، گفت: دستور العمل اجرای این طرح در سال 93 به سازمان اعلام شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح کلیه فرآیندهای مربوط به نحوه ارائه خدمات و پاسخگویی به مخاطبان به طور کامل تغییر می کند.

وی هدف اجرای این طرح را بهینه سازی هزینه ها، کارآمد سازی روش‌ها، ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مخاطبان و کارکنان، سرعت بخشی برای مخاطبان و استفاده متوازن از توان نیروی انسانی اعلام کرد.

سیدی همچنین ساماندهی سریع‌تر منابع انسانی شاغل در واحدهای اجرایی، افزایش توان پاسخگویی به مراجعان ، بهره گیری از بسترهای الکترونیکی ایجاد شده در سیستم ها و کاهش بخشی گرایی و حرکت به سمت جامعه نگری در امور را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سنگین بودن اجرای این طرح ، در تمام لایحه ها و ساختار های تشکیلاتی سازمان تغییرات کلی ایجاد می کند.

وی با بیان این که این طرح فوق العاده حساس است، گفت: دراین راستا برای اجرایی کردن آن نیازمند برنامه‌ریزی و نظارت مستمر و مداوم مدیران و سرپرستان و همدلی و همراهی همه نیروها و کارشناسان سازمان در تمام سطوح هستیم.

معاون اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اجرای این طرح در سه فاز مختلف، یاد آور شد: براین اساس طی سال 94 در هر استان یک شعبه به عنوان پایلوت اجرای طرح انتخاب و پس از پیاده شدن فاز اول قرار است همزمان با هفته تامین اجتماعی در 25 تیرماه امسال در کلیه شعب تامین اجتماعی سراسر کشور اجرایی و عملیاتی شود.

وی فاز اول این طرح را باعنوان چند پیشگی اعلام کرد که طی آن در هریک واحدها به صورت مجزا  درحوزه‌های ( فنی، درآمد، مستمری ، نامنویسی، بیمه شدگان ، بازرسی و اجرائیات) اجرا وطی آن کارکنان بخشی و واحدها باید با مطالعه بخشنامه ها و آموزش کلیه وظایف شغلی و ماموریت های محوله را هریک به تنهایی صرف نظر از تقسیم بندی کار به شیوه گذشته انجام دهند.

سیدی به فاز دوم این طرح نیز اشاره کرد و گفت: این فاز شامل چند پیشگی بین واحدهای است که موضوعات کاری مشابه و وظایف شغلی نزدیک به هم دارند.

وی متذکر شد: دراین فاز در حوزه تلفیق واحدهای مختلف و ارائه تعریف تشکیلاتی و ساختار جدید می بایست واحدهایی که ازنظر وظایف شغلی موضوعات نزدیک به هم دارند توانایی انجام وظایف و ماموریت های محوله کل واحدهای مربوطه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: دراین فاز باید کارکنان علاوه بر آموزش و بخشنامه خوانی مکانیزم چرخش شغلی فرا واحدی را نیز برای واحدهای زیر مجموعه اجرا و پیاده سازی کنند.

معاون اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی یاد آور شد: در فاز سوم این طرح چند پیشگی بین تمام واحدها صورت می گیرد که طی آن برای انجام امور اجرایی لازم است کلیه واحدها با هم تلفیق شوند که نیازمند ارائه و تعریف تشکیلاتی ساختار جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز