خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

وام ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های فعال در قزوین پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۴۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی بر اساس تبصره ۱۸ آیین نامه حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا در قزوین، حجت‌اله امینی با اعلام این خبر گفت: وام ۵۰۰ میلیون تومانی  به دسته‌ای از کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی از جمله کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکو‌های مشمول هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین افزود: سقف این تسهیلات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای کسب و کار‌های حقوقی، ۳۰۰ میلیون تومان ریال برای کسب وکار‌های صنفی و ۲۰۰ میلیون تومان برای کسب و کار‌های حقیقی است و نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

امینی گفت: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند.

وی افزود: پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی مورد نظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز