خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مردم البرز با حضور پر شور سومین نماینده خود را انتخاب کنند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۸۱

استاندار البرز ضمن حضور در پای صندوق آرا دومین دور انتخابات مجلس دوازدهم، رای خود را به صندوق انداخت و از مردم دعوت کرد که با حضور پرشور، سومین نماینده استان را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز, مجتبی عبداللهی روز جمعه ٢١ اردیبهشت در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز با حضور در مصلای بزرگ کرج، رأی خود را در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به صندوق انداخت.

وی ضمن دعوت و تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی کرج فردیس اشتهارد و آسارا، اظهار داشت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم همانند گذشته انتخاباتی با شکوه رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اهمیت مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای سومین نماینده البرز را با رای بالا برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی بیان کرد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز فعالیت رای گیری را در شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد آغاز کردند و انتظار می رود مردم استان در ساعات آغازین انتخابات آرای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.

استاندار با عنوان اینکه از بین سه نماینده استان دو نماینده در دور اول به مجلس دوازدهم راه پیدا کردند، افزود: مردم  البرز با حضور پرشور خود نماینده سوم استان در حوزه انتخابی کرج فردیس اشتهارد و آسارا را انتخاب کنند.

عبداللهی گفت: در دست داشتن هر یک از مدارک شناسنامه، کارت ملی ، گواهینامه رانندگی ، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای حضور در پای صندوق های اخذ رای قابل قبول است.

استاندار البرز افزود: در این مرحله از انتخابات این استان ۹۱ هزارو۷۰۰ نفر رای اولی هستند که امیدواریم به همراه خانواده های خود در انتخابات حماسه خلق کنند.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد فراهم شده است.

علی شیرین زاد و مصطفی سعیدی سیرایی به ترتیب با بیشترین رای در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم به دور دوم راه پیدا کردند که امروز در این مرحله، یک نفر به عنوان نماینده انتخابی از حوزه کرج فردیس اشتهارد، سومین نماینده استان البرز در مجلس دوازدهم خواهد بود.


انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز