خبرگزاری کار ایران

فرماندار تکاب؛

۵۰ هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در شهرستان تکاب هزینه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۵۵

فرماندار تکاب از هزینه کرد ۵۰ هزار میلیاردی دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی در شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل حیدری آزاد در جلسه شورای اداری تکاب که باحضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد گفت:۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های تکاب در ۲ سال گذشته از سوی دولت سیزدهم هزینه شده است.

فرماندار تکاب افزود: این اعتبار برای توسعه تکاب تاکنون بی سابقه بوده و برای اجرای ۳۷۹ طرح مختلف اختصاص یافت که ۳۴۶ طرح توسعه ای در این مدت تکمیل و افتتاح و ۳۳ طرح بزرگ نیز کلنگ زنی شده و درحال اجرا است.

وی گفت : پروژه های عمرانی نیمه تمام تکاب که با ۲۰ یا ۳۰ درصد پیشرفت، رها شده بود به همت دولت سیزدهم و عنایت های استاندار و پیگیری های شهرستان افتتاح شد و یا در حال تکمیل است.

حیدری آزاد افزود:در طول استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی از تکاب در بخش های مختلف گاز، آب، برق و راه شده است.

وی، با بیان اینکه،در این مدت طرح های گازرسانی به ۵۴ روستای تکاب اجرا و تکمیل شده است گفت: همچنین در طی این مدت ۴هزار و ۷۶۰ خانوار در روستاهای تکاب از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

فرماندار تکاب تصریح کرد:همچنین،گازرسانی به چند روستا از جمله چهارطاق و ساریجلو هم پیمان سپاری شده و برنامه گازرسانی به روستاهای سختگذر منطقه اوریات هم در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی در حال حاضر طرح های گازرسانی به روستاهای قینرجه و چراغ تپه سفلی در حال اجرا است.

بنا به گفته فرماندار با اجرا و تکمیل این طرح های گازرسانی، هیچ روستای بدون گاز در تکاب وجود نخواهد داشت.

حیدری آزاد در مورد بهسازی راههای مواصلاتی بیان داشت : در ۲ سال گذشته ۷۲ کیلومتر از محورهای بین شهری و روستایی تکاب آسفالت شده و زیرسازی و آسفالت ۴۳ کیلومتر از محورهای روستایی هم در حال انجام است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه،در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شد و مرکز تصویر برداری سی تی اسکن هم در این شهربه بهره برداری رسیده است گفت:همچنین،۳۰ پزشک متخصص در ۲ سال در تکاب مسقر شدند و فعالیت دارند.

حیدری آزاد در خاتمه خاطر نشان کرد:برای افزایش خدمات بهداشتی و درمانی و رفع محرومیت های تکاب در این بخش نیازمند حمایت های وزارت بهداشت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز