خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرمجتمع کارخانه آلومینای ایران–جاجرم عنوان شد:

سازمان تامین‌اجتماعی حامی تولیدکنندگان، کارفرمایان و کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۵۹

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی، سازمان تامین‌اجتماعی‌را یک‌سازمان‌اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: این‌سازمان به واسطه نوع خدماتی که ارائه می دهد همواره حامی و پشتیبان تولید کنندگان ، کارفرمایان و کارگران است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی عباس‌زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با مدیر مجتمع کارخانه آلومینای جاجرم به حجم بالای ترافیک بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و رضایت مندی بالای جامعه هدف را از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی با کارگاه های صنعتی وتولیدی به ویژه کارخانه های بزرگ تاکید کرد وگفت: سازمان تامین اجتماعی همواره به دنبال حق و احقاق حقوق بیمه شدگان است و صرفا فقط به فکر منابع سازمان نبوده است.

عباس زاده سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان اقتصادی واجتماعی دانست که عملکردهایش تاثیر مستقیمی با حوزه روابط کار، رونق بازار و اشتغال به همراه دارد.

وی افزود: این سازمان به واسطه نوع خدماتی که ارائه می‌دهد همواره حامی و پشتیبان تولیدکنندگان ، کارفرمایان و کارگران است.

عباس زاده صندوق تامین اجتماعی را یک صندوق بین النسلی دانست که باید تلاش کنیم این صندوق را حفظ و امانتداری کنیم تا به نسل های آینده تحویل دهیم.

وی به کارفرماها متذکر شد: کارفرما و کارگاه هایی که به عناوین مختلف مباحث بیمه ای را رعایت نکردن می توانند در قالب مستندات حق وحقوق بیمه ای خود را پیگیری کنند چراکه تعلل در پرداخت حق بیمه ها باعث ضرر و زیان به سازمان و بیمه شدگان خواهد شد.

امیر تردال ، مدیرمجتمع آلومینای جاجرم نیزدراین دیدار با تبریک هفته تامین از همکاری خوب شعب تامین اجتماعی جاجرم با کارخانه آلومینیا قدردانی کرد وگفت: پیگیری حق و حقوق کارگران تحت پوشش سازمان نیز از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: انتظار داریم تعاملات سامازمان تامین اجتماعی با کارخانه آلومینا بیش از پیش افزایش یاد و امیدواریم این تعاملات نیز افزایش و مستمر ادامه یابد.

تردال مطالبات این کارخانه را حدود 250 میلیارد تومان ذکر کرد .

وی به شرایط بیمه مشاغل سخت و زیان آور اشاره کرد ومهمترین مشکل دراین حوزه را اطلاع نداشتن کارفرما و کارگر از شرایط و مزایای بیمه ای در مشاغل سخت اعلام کرد.

بهروز، رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم نیز در این دیدار بیان کرد: درحال حاضر بیش از70 درصد جمعیت شهری و 55 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند.

وی با قدردانی از همکاری خوب کارخانه الومینا با شعبه تامین اجتماعی جاجرم ، گفت: پرداخت به موقع حق بیمه و مطالبات سازمان در طی سال های قبل نشان از همکاری خوب کارخانه آلومینا با این شعبه است.

بهروز تعداد کل بیمه شدگان اصلی شرکت آلومینای جاجرم را 2000 نفر اعلام کرد وافزود: حق بیمه پرداختی آلومینا و پیمانکاران آن به سازمان تامین اجتماعی ماهانه در سال جاری حدود 20 میلیارد ریال است.

گفتنی است در این روز مهمانسرای شعبه تامین اجتماعی جاجرم با حضور مدیرکل تامین اجتماعی افتتاح شد که برای تجهیز این مهمانسرا و انبار آن حدود 90 میلیون تومان هزینه شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز