خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر:

عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر در دهه فجر آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۷۷

فرماندار پلدختر از آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر در ایام اله دهه فجر امسال خبرداد.

فرماندار پلدختر از آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر در ایام اله دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، " قدرت اله ترابی نژاد " در جریان بازدید از درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی شهرستان پلدختر برلزوم احداثدرمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به این که ۸۰ درصد مردم شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، احداثدرمانگاه تامین اجتماعی برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به این قشر از جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: امروزه تامین اجتماعی یکی از اساسی ترین پیش نیازهای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است و اهمیت آن به حدی است که توسعه پایدار هر کشور در دراز مدت نظام رفاه و تامین اجتماعی آن کشور رابطه مستقیم دارد.

وی تحقق درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر را خواسته مردم این شهرستان دانست و گفت: در نظام اسلامی ایران به بیمه اهمیت زیادی می‌دهند و خدمات بیمه بسیار ارزشمند و مهم است و نقش تأمین‌اجتماعی در اجرای برنامه پزشک خانواده بسیار سنگین است.

" ترابی نژاد " افزود: اقشار کم درآمد جامعه که در موقع مقرر حق بیمه خود را می‌پردازد نباید برای دریافت حداقل خدمات درمانی خود و خانواده دچار مشکل و نارسایی شوند و هر چه خدمات بیشتر و بهتر از طرف تامین اجتماعی مهیا شود مردم به سوی تامین اجتماعی ترغیب می‌شوند.

فرماندار پلدختر گفت: پیگیری هایی با مسوولان استانی در این زمینه انجام شده که با توجه به شمار زیاد بیمه شدگان تامین اجتماعی دراین شهرستان راه اندازی درمانگاه مربوطه حق طبیعی بیمه شدگان منطقه است.

وی اظهارامیدواری کرد: با راه اندازی درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی در دهه فجر امسال از مخارج و مشکلات مردم در مراجعه به دیگر مراکز درمانی استان کاسته شود.

وی افزود: حمایت همه‌جانبه تأمین ‌اجتماعی از بیمه‌شدگان موجب بهبود شرایط اجتماعی و معیشت مردم در این شهرستان می‌شود دور از انصاف است که این قشر زحمتکش که یک عمر به این جامعه خدمت کرده‌اند، برای درمان خود با حقوق بازنشستگی به سایر شهرستان‌ها مراجعه کرده یا در محرومیت به سر برند.

امام جمعه پلدختر گفت: یکی از مکان هایی که برای شهرستان محروم پلدختر لازم و ضروری است درمانگاه تامین اجتماعی است که نقش مهمی در کاهش هزینه درمان مردم منطقه دارد که در این راستا پیگیری های زیادی از طریق مدیر کل تامین اجتماعی استان صورت گرفته است که در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری این مکان استیجاری خواهیم بود.

حجت الاسلام " علی محمد لروند " افزود: این درمانگاه با ۱۷ نفر شروع به فعالیت خواهد کرد که این افراد در آزمونی توسط سازمان سنجش کشور که به صورت متمرکز برگزار شده استخدام شده اند و سازمان تامین اجتماعی استان و مسو ولان شهرستان‌ها هیچ‌گونه نقشی در گزینش افراد نداشته‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: سازمان تامین اجتماعی که با هدف پوشش بیمه ای ایجاد شده نقش مهمی در رفاه جامعه بر عهده دارد.

" امین بهاروند " با بیان این که رویکرد سازمان تامین اجتماعی در امر توسعه و خدمت رسانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است افزود: یوم اله دهه فجر فرصت مناسبی است که مردم و مسوولان باید در جهت اجرای طرح‌های هدفمند به خصوص طرح‌های درمانی مساعدت و تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز