فرماندار شهرستان رازوجرگلان گفت: 35 درصد از شبکههای آبرسانی این شهرستان مرزی دچار فرسودگی است. در این راستا تسریع در اجرای طرحهای نوسازی و بهسازی زیرساختهای آبی جهت جلوگیری از هدررفت منابع بسیار ضروری است و همواره مورد تأکید قرار دارد.
فرماندار شهرستان رازوجرگلان گفت: 35 درصد از شبکههای آبرسانی این شهرستان مرزی دچار فرسودگی است. در این راستا تسریع در اجرای طرحهای نوسازی و بهسازی زیرساختهای آبی جهت جلوگیری از هدررفت منابع بسیار ضروری است و همواره مورد تأکید قرار دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حاشیه یادواره «نخلهای کوچک بلند» با گرامیداشت هفته هلال احمر، از شهدای مظلوم میناب و فداکاری امدادگران، نجاتگران و داوطلبان این جمعیت تجلیل کرد.
به مناسبت هفته هلالاحمر، مراسم تجلیل از اعضا، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان با حضور محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان و مهندس مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان برگزار شد.
به مناسبت هفته هلالاحمر، آیین تجلیل از کارکنان جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان با حضور مهندس مختار سلحشور مدیرعامل این جمعیت و حجتالاسلام والمسلمینهادی شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان برگزار شد.
استاندار گلستان گفت: امیدواریم در آینده حقوق کارگران بدون واسطه پرداخت شود ودولت در یک شرایط سخت بیسابقه در حال خدمت به مردم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به فعالیت سیمبانان استان اشاره کرده و گفت: 420 سیمبان در این استان به عنوان یاوران پایداری برق فعالیت دارند. سیمبانان در شرایط طوفان، بحران و حتی جنگ، نقشی حیاتی در پایداری شبکه برق ایفا میکنند.
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: این ادارهکل بهرغم محدودیتهای اسفند ماه سال گذشته با مدیریت بحرانهای ناشی از شرایط جنگی، موفق شد رتبه نخست کیفیت خدمات پستی را در سطح تمامی استانهای کشور و مناطق 6 گانه تهران در سال 1404 از آن خود کند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه صیانت از نیروی انسانی یکی از اولویتهای دولت است، گفت: تقسیم بندی ماموریتهای اجرایی توسط مدیران در دستگاههای زیر مجموعه خود به گونهای باشد تا جریان خدمات رسانی به مردم با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارکنان خدوم دستگاه های دولتی، اجرایی به ویژه خدمات رسان همچون شهرداری، بیمارستانها، آتش نشانی همچنان پای کار مردم هستند.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری فارس گفت: ادارات فارس فردا باید با حداقل ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت خود و خدمترسانی به مردم ادامه دهند.