خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

بدون تعارف باید آمریکا را تهدید هسته ای بکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۲۳

باید کمر اسرائیل را بشکنیم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: آمریکا باید با ایران هسته ای طرف باشد و اگر خواستند غلطی کنند ما باید بدون تعارف تهدید هسته ای کنیم.

به گزارش ایلنا، سیدنصیر حسینی در نماز جمعه روز قدس یاسوج، به روز انرژی هسته ای اشاره و اظهار داشت: وقتی اسرائیل، سیاست بمب های هسته ای خود را در قبال ایران اجرا می کند، باید بحث انرژی هسته ای را جدی بگیریم.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان لشکری و کشوری ایران خواست در پاسخ به شهادت فرماندهان و سرداران نظامی در کنسولگری ایران در سوریه و کشتار زنان، مردان و کودکان غزه، ضربه کاری آخر را بر کَمر اسرائیلی ها وارد و کمر آنان را بشکنیم.

حسینی با تاکید براینکه باید پاسخی کوبنده و دردناک به جنایت اسرائیل بدهیم، اظهارداشت: در جنایت جدیدی که اسرائیل کنسولگری ایران را هدف قرار داد، آمریکا و انگلیس، این جنایات را محکوم نکردند، به همین دلیل مشخص هست که پشت جنایت های اسرائیل، آمریکا و انگلیس قرار دارد.

وی گفت: هفت سفارتخانه اسرائیل در کشورهای اطراف تعطیل شده و آنان از نظر روانی در وضعیت بدی بسر می برد اما ما تاکید فراوان داریم که باید ضربه کاری، بر کمر اسرائیل وارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز