خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دولتمردان تلاش خود را برای مهار تورم بیشتر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۲۹

امام جمعه یاسوج از دولتمردان خواست تلاش خود را برای مهار تورم بیشتر کنند چراکه امروز فشار اقتصادی فراوانی بر گُرده مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سیدنصیر حسینی" در خطبه نماز عیدفطر این شهر به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله حجاب، مسئله شرعی و قانون نظام جمهوری اسلامی و وسیله ورود انسان ها به بهشت است و البته همین بی‌توجهی به حجاب و حیا است که موجب ورود به آتش جهنم می‌شود.

فرزندان تان را از آتش جهنم دور کنید 

وی با تاکید براینکه بی‌حجابی و وَلنگاری موجبِ خواری و ذلت است، یادآورشد: دشمن پُشت این ولنگاری است و همه ما باید مراقب توطئه‌های دشمنان و خنثی کردن آنها باشیم.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌ها مُصرانه خواست به فکر فرزندان خود باشند و فرزندان شان را از آتش جهنم دور نگه دارند.

خطیب نماز عیدفطر یاسوج با تاکید براینکه برخی بر موضوع شیطانی بی‌حجابی پافشاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که در سایه حجاب و حیا، انسان به خدا نزدیک شده و انسجام اُمت اسلامی حفظ می شود.

حسینی گفت: حجاب، قانون خدا و نظام جمهوری اسلامی است و برخی بر روی موضوع شیطانی بی‌حجابی پافشاری می‌کنند.

بگفته وی، انسانیت انسان به تقواست و اگر انسان از مسیر تقوا خارج شود مثل حیوانات است و باید این گوهر انسانیت را حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: کسانی که اهل تقوی نیستند، پروردگار مُتعال آن‌ها را جزء حیوانات دانسته است.

حسینی ادامه داد: شعار سال، مهار تورم و رشد تولید است،  دولتمردان نسبت به مهار تورم و گرانی بازار تلاش کنند.

امام جمعه یاسوج از دولتمردان خواست تلاش خود را برای مهار تورم بیشتر کنند چراکه امروز فشار اقتصادی فراوانی بر گُرده مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز