خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز مطرح کرد؛

برنامه‌ مدون برای ایمن‌سازی راه‌های دسترسی به واحدهای صنعتی و معادن

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۷۰

سرپرست معاونت هنماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز از جمع‌آوری یا اصلاح تمام سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌های غیراستاندارد در معابر روستایی شیراز بر اساس مصوبه شورای ترافیک این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید ابوذر حسینی امروز، ۱۰ اردیبهشت در حاشیه جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل شیراز تصریح کرد: بر اساس مصوبه این جلسه بخشداری‌ها، اداره راهداری و پلیس راه ملزم به جمع‌آوری یا اصلاح تمامی سرعت‌گیرها و سرعتک‌اه‌های غیر استاندارد در معابر روستایی شدند.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه از نصب هرگونه وسایل کاهنده سرعت بدون اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان شیراز جلوگیری و ممانعت به عمل خواهد آمد؛ همچنین برنامه‌ای مدون برای اصلاح و ایمن‌سازی راه‌های دسترسی به واحدهای صنعتی و معادن در طول سه سال آینده تهیه و اعلام خواهد شد.  

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز اظهار کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی در راه‌های فرعی و روستایی، اداره راهداری شهرستان شیراز ملزم شده است تا نیمه سال تمامی کمبودهای این مسیرها را به لحاظ تابلوهای ایمنی برآورد و نسبت به رفع نقص اقدام کند.

حسینی با بیان اینکه مقرر شده است نقاط حادثه‌خیز محور های مواصلاتی شهرستان شیراز جهت پیگیری‌های لازم از سوی اداره راهداری به‌روزرسانی و به فرمانداری این شهرستان اعلام شود، افزود: مسائل ترافیکی محورهای قلات، خانه زنیان، گردنه کرونی، کیان آباد، سیاخ دارنگون و کوهمره سرخی نیز در دستور کار اداره راهداری قرار داده شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه مقرر شده است مشکل دور برگردان واقع در بلوار خلیج فارس روبه‌روی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شهرداری صدرا پیگیری و رفع شود، اضافه کرد: به منظور رفع مشکل عدم وجود پارکینگ توقیفی موتور در مرکز کلان شهر شیراز مقرر شد با حضور شهرداری و پلیس راهور جلساتی تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز