خبرگزاری کار ایران

بارش بی‌سابقه باران در مشهد طی ۲۰ سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۳۸

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس گزارش‌های سامانه هواشناسی، شاهد بارش ۳۲/۰۳ میلی متر در مشهد بودیم که طی مدت زمان ۴۰ دقیقه یک بارش تاریخی و رکورد بی‌سابقه محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر دهقان پور اظهارکرد: امروز چهارشنبه شاهد بارش بی‌سابقه ۳۲/۰۳ میلی متری باران طی مدت زمان ۴۰ دقیقه در شهر مشهد مقدس بودیم که در ۲ دهه اخیر بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: از ظهر امروز سامانه بارشی به شکل سنگین آسمان کلانشهر مشهد را تحت تاثیر خود قرار داد به طوریکه در بسیاری از معابر سطح شهر شاهد آب‌گرفتگی بعضا شدید بودیم.

دهقان پور گفت: براساس گزارش‌های سامانه هواشناسی، شاهد بارش ۳۲/۰۳ میلی متر در مشهد بودیم که طی مدت زمان ۴۰ دقیقه یک بارش تاریخی و رکورد بی‌سابقه محسوب می‌شود. باید گفت این بارش طی ۲۰ سال گذشته در مشهد سابقه نداشته است.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: مجموع بارش‌های امروز مشهد ۳۷/۰۲ تا این لحظه بوده است، از هم‌استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود طی این روزها که شاهد بارش بی‌سابقه باران در اقصی نقاط استان هستیم، مردم از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز