خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

مجلس در کار دولت دخالت نکند/ برخی داخلی ها غلط می کنند علیه امنیت کشور قلم فرسایی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۲۷

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مجلس خواست در کار دولت بi عنوان قوه مُجریه دخالت نکند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سید نصیرالدین حسینی" در خطبه دوم‌ نماز جمعه این شهر، اظهارداشت:  بر اساس قانون، قوای سه گانه در کشور باید کار خودشان را انجام دهند و دخالت قوا در کار همدیگر خطای بسیار بزرگی است.

مجلس در کار دولت دخالت نکند

وی، وجود برخی مشکلات کنونی کشور را نتیجه دخالت قوا در کار همدیگر دانست و خاطرنشان کرد:برخی از مشکلات کشور به همین دلیل بوده و به جای این که قوه مقننه کار نظارت را انجام دهد در کار قوه مجریه دخالت می‌کند.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از عملکرد قوه مقننه که در کار قوه مُجریه دخالت می کند، یادآورشد: برخی می‌گویند این چنین نیست اما واقعیت چیز دیگری است و باید یک جایی  این دخالت ها پایان یابد چراکه با دخالت های کنونی نمی توان اقتصاد، فرهنگ و جامعه را اداره کرد.

حسینی، در ادامه سخنان خود از گرانی های کنونی نیز بشدت انتقاد و از دولت و مجلس خواست مشکلات اقتصادی مردم را چاره اندیشی و حل کنند.

وی گفت: از قوای سه گانه بویژه قوای مُجریه و مُقننه می خواهیم گرانی را مَهار کنند و معتقدیم کنترل گرانی ها و رفع مشکلات اقتصادی مردم راه چاره دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از گِره زدن موضوع ارز با معاملات داخلی، ادامه داد: چرا باید ارز مانند کالا که خرید و فروش می شود وارد معامله شود؟

حسینی با تاکید براینکه ورود ارز به تمام معاملات روزمره، خطای بزرگی در اقتصاد است، نتیجه این ورود را فشار بر مردم دانست و اظهارداشت: امروز خانه ای را ۵۰۰ میلیون و فردا، آن را یک و نیم میلیارد تومان می‌فروشند و خطاهای اقتصادی باعث شده تا اینگونه شود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه معاملات را باید به سمت تولید و اشتغال بُرد تا مشکلات و نگرانی های اقتصادی مردم به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات کشور به این دلیل بوده که قوه مقننه بجای اینکه کار نظارت را انجام دهد در کار قوه مُجریه دخالت می‌کند.

برخی ها در داخل کشور غلط می کنند علیه امنیت کشور قلم فرسایی می کنند 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تاکیدکرد: برخی ها در داخل کشور غلط می کنند علیه امنیت کشور قلم فرسایی کنند و آنها در جنگ ترکیبی همراه دشمن شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مسمومیت دانش آموزان دختر در برخی مدارس اشاره و آن را توطئه‌ علیه امنیت ایران دانست.

حسینی گفت: دشمنان ما توطئه ای به نام مسمومیت دانش آموزان دختر در مدارس ایران را راه انداختند تا آرامش و امنیت را برهم زنند و البته از هر موضوعی برای این کار استفاده می کنند، معنویت، اخلاق، دموکراسی و  حقوق بشر هم برای آنها مهم نیست.

نباید گذاشت هرکس هرطور دلش می خواهد حرف بزند

بگفته امام جمعه یاسوج، برخی در کشور با قلم و رسانه خودشان هم آوا با دشمن شده اند که باید جلوی این افراد گرفته شود تا هرطور که دلشان می‌خواهد حرف نزنند.

حسینی افزود: برای مثال، حجاب قانون جمهوری اسلامی و قانون خداست، باید قانون را اجرا کرد و ما معتقدیم قانون کشور و امنیت کشور را نباید به حراج گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با غلط خواندن برخی تحلیل های رسانه ای در موضوع مسمومیت دانش آموزان، ادامه داد: این تحلیل ها هم مانند تحلیل های راجع به مرگ خانم مهسا امینی، غلط از آب درآمده است.

وی گفت: معلوم نیست این تحلیل ها دستپُخت چه کسانی هستند اما یقین داریم، هرکسی در داخل، تحلیلی علیه امنیت کشور کند تا امنیت را بر هم بزند همراهی کردن با دشمن نموده است.

دشمنان تلاش زیادی برای براندازی ایران می کنند

حسینی با تاکید براینکه این افراد در جنگ ترکیبی، همراه دشمن شده اند و آرامش را مورد هدف قرار داده اند، اظهارداشت: باید با کسانی که در داخل کشور علیه امنیت قلم فرسایی می کنند اگر برخورد قاطع قانونی شود تا دیگر از این غلط ها نکنند و نظام را زیر حرف های خطرناک نَبرند​.

وی گفت: دشمنان تلاش زیادی برای براندازی ایران دارند و جنگ های گوناگونی را هم طراحی کرده اما تاکنون در همه میدان ها شکست سختی خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز