خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین:

فقط رسانه‌های مورد وثوق ؛ انتخابات اتاق بازرگانی قزوین را پوشش می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۸۷

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: نظر ما بر این نیست که تمام خبرگزاری‌های استان را دعوت کنیم و تعدادی که مورد وثوق هم هستند، دعوت می‌شوند و حضور برای همه رسانه‌ها آزاد نیست.

عبدالعظیم مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: شیوه نامه‌های شرکت در انتخابات برای نامزدها ارسال شده و براساس آن تبلیغات تا هشت صبح فردا مجاز است و روابط عمومی اطلاع رسانی کامل را دارد.

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین درباره حضور خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری انتخابات عنوان کرد: حتما پیش‌بینی‌های اولیه انجام شده و به خبرگزاری‌هایی که مورد وثوق ما است در حال ابلاغ است تا خبرنگاران و عکاسان خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به محدودیت حضور خبرنگاران آیا این امر سفارشی بوده، گفت: برای ما فرقی ندارد که صداوسیما یا خبرگزاری رسمی کشور باشد و سفارشی بودن توجیهی ندارد، درباره اینکه دوره قبل همه خبرنگاران بودند هم باید توجه داشت که هر دوره شرایط خاص خود را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجید بالداران که از سوی رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، به عنوان روابط عمومی این هیات معرفی شده، تماس گرفته شد و در پاسخ به خبرنگار ایلنا گفت: تمام فرآیند اطلاع رسانی و حضور خبرنگاران در روز انتخابات با نظر مستقیم هیات نظارت بر انتخابات صورت می گیرد.

ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن قزوین همزمان با دهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی در سراسر کشور شنبه بیستم اسفند ماه از ساعت هشت صبح تا 18 بعدازظهر همین روز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز