خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

نباید به آمریکا و غرب اعتماد کرد/ مدیریت بانک ها باید درست شود/ بجای سگ در خانه گوسفند نگهداری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۵۲۸

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نباید به آمریکا و غرب اعتماد کرد چرا که اینها بدهکار ریخته شدن خون مظلومان عالم هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید نصیر حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با بیان اینکه منافقین ۱۷ هزار شهید از انقلاب ما گرفتند، اظهار داشت: غرب اکنون از منافقین حمایت می کند و منافقین محبوب غرب است.

وی گفت: هرکس که علیه انقلاب ما شمشیر و تیغ بکشد مورد حمایت آمریکا و غرب است و این یعنی حقوق بشر از نگاه غرب و آمریکا.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا و غرب در ریخته شدن خون مردم بیگناه دنیا شریک است، خاطرنشان کرد: اینها باید بدانند که بدهکار خون مظلومان عالم اند.

حسینی در بخش دیگری به بانکداری اسلامی اشاره و ادامه داد: ربای قرضی حرام است و اگر عقود اسلامی را رعایت نکنیم آثار شومی دارد.

وی گفت: عقود اسلامی که حرام است اقتصاد جامعه را فلج می کند، نشاط را از جامعه می گیرد، کارگاه‌های اقتصادی را تعطیل و ورشکست می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدلیل کارشناسان اقتصادی، شرایط اقتصادی کشور خوب نیست که بخشی از آن به عملکرد نادرست بانک ها بازمی گردد.

حسینی تاکیدکرد که باید مدیریت بانک ها را در کشور درست کرد تا شرایط برای مردم سخت تر نشده است.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت ولگردی حیوانات بویژه سگ ها در جامعه اشاره و اظهار داشت؛ در دین ما نگهداری سگ در خانه ها، گرداندن آنها در خیابان و گرفتن در بغل حرام است.

حسینی گفت: سگ گله از گله دفاع می کند اما چه معنایی دارد که سگ در خانه ها نگه می دارید؟ بجای این کارها،  هزینه عروسی یا درمان نیازمند و محرومی را بپردازید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بجای سگ در خانه های تان ، بَره و گوسفند نگهداری کنید، خاطرنشان کرد: گوسفند و اسب در روایات برکت دارند اما سگ در خانه برکت ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: کسانی که در خانه های شان سگ نگهداری می کنند یا در خیابان می گردانند باید جریمه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز