خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس مطرح کرد؛

محور تنگ خیاره – لپویی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۹۰۶

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه بزرگراه اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به بزرگراه شیراز – اصفهان (تنگ خیاره – لپویی) با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، ناصر رضایی در جریان بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراه اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به بزرگراه شیراز – اصفهان (تنگ خیاره – لپویی) افزود: این پروژه 24 کیلومتری در سه قطعه توسط پیمانکاران در دست اجرا و تکمیل است و هم اینک نیز عملیات روسازی و آسفالت آن انجام می‌شود و قسمت هایی از مسیر نیز آسفالت شده است.

وی ادامه داد: عمده مشکلات این پروژه، تامین منابع مالی آن و پرداخت مطالبات پیمانکاران است که در این راستا طی پیگیری های به عمل آماده مقرر گردید از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سازمان برنامه و بودجه کشور و تسهیلات ماده 56 قانون بودجه کشور با عاملیت بانکهای ملی و مسکن، قسمتی از اعتبار مورد نیاز پروژه تامین و به پیمانکاران طرف قرارداد پرداخت شود.

رضایی اظهار کرد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم و به موقع، به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و حیاتی که قسمتی از بار ترافیک آزادراه شیراز – اصفهان به سمت شیراز (دروازه قرآن) هدایت می شود و بار ترافیک وردی آزادراه شیراز – اصفهان از سمت محور سپیدان (منطقه گویم) کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز