خبرگزاری کار ایران

وزش باد شدید پدیده غالب جوی همدان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۵۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد شدید پدیده غالب جوی این استان طی چند روز آینده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی تا اواسط هفته آینده آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر امروز و امشب افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط شمالی و مناطق کوهستانی استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روز جمعه پدیده غالب در استان وزش باد نسبتا شدید به ویژه در ساعات میانی روز و بعدازظهر خواهد بود.

باقری شکیب اظهار کرد: تا اواسط هفته آینده تغییر محسوسی در دماها پیش بینی نمی شود و از اواسط هفته آینده به بعد افزایش دما انتظار می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند، فامنین و قهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در رزن و بهار با چهار درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۲۳ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز