خبرگزاری کار ایران

بمناسبت دهه کرامت انجام گرفت؛

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در پویش مهر همگانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۹۸

رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در پویش مهر همگانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفری افزود: همزمان با دهه کرامت و سالروز بزرگداشت احمد بن موسی کاظم شاهچراغ (ع) و به همت جمعی از خیرین انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان ویژه نیازمندان، ایتام و خانواده‌های فاقد سرپرست و افراد دارای نیازهای ویژه در بسته‌های معیشتی (برنج، روغن، رب، سویا، خرما، مرغ، نمک، قند و… تهیه و با مشارکت خیران درب منزل توانخواهان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، اعضای هیئت رئیسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، در کنار خانواده‌های نیازمند قرار گرفتند و شادی را به کودکان و خانواده‌های نیازمند هدیه کردند.

جعفری با قدردانی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، هئیت ریئسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس که به پویش مهر همگانی پیوستند از همه خیرین و عموم مردم درخواست کرد تا با مشارکت و حضور در طرح‌های اجتماعی انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس این مجموعه را یاری نمایند تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود را در برابر مسائل و مشکلات موجود معیشتی و اجتماعی مساعدت و همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس افزود: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت با توجه برگزاری ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف تحصیلی، خانوادگی و فرزندپروری در نقاط محروم به همت مدیریت مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، روانشناسان و مشاوران خیر از طرح‌هایی است که به زودی در محلات کمتر برخوردار و محروم اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمام بخش‌ها گفت: هر کجا آسیب و نیازی باشد باید تمام اقشار مختلف مردم در کنار هم برای رفع آن تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز