خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبرداد؛

بزرگراه تنگ خیاره ـ لپویی با یک باند رفت و برگشت زیربار ترافیک می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۷۵۱

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پیش‌بینی می‌شود که بزرگراه تنگ خیاره - لپویی که هم اینک مراحل اجرای آن در دست انجام است، به‌زودی حداقل با یک باند رفت و برگشت زیر بار ترافیک برود.

به گزارش ایلنا، محمودرضا طالبان امروز، ۷ آذرماه با اعلام این خبر افزود: هم‌اینک عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر از این محور ۲۴ کیلومتری با یک لایه آسفالت به اتمام رسیده و مابقی نیز در دست اجراست.

وی ادامه داد: این محور بزرگراهی در حقیقت یکی از محورهای تخلیه و هدایت‌بخشی ترافیک آزادراه شیراز- اصفهان به سمت بزرگراه شیراز ـ بوشهر و مرکز و شرق شهر شیراز است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در بحث پیگیری و تامین اعتبارات این پروژه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ توسط بانک شهر تخصیص یافته است که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۱۰۰ میلیارد دیگر نیز بنا است ظرف ۱۰ روز آتی پرداخت شود.

طالبان افزود: همچنین ۵۰۰ میلیارد تومان نیز بنا است از محل ماده ۵۶ توسط بانک ملی و بانک مسکن به این امر تخصیص یابد که امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس و استانداری فارس این عدد نیز تزریق و پروژه تا پایان سال آماده افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز